wtorek, 24 stycznia 2012

Od dysleksji do autorki bestsellerów

Mówią, że marzenia się spełniają, należy tylko uparcie do tego dążyć. Przekonała się o tym Debbie Macomber, amerykańska autorka bestsellerowej serii powieści o losach mieszkańców Cedar Cove.

Debbie Macomber, fotografia ze strony internetowej pisarki www.debbiemacomber.com.
Była dyslektyczką ale ta drobna niedogodność nie zatrzymała jej w drodze do spełnienia swoich marzeń. Ciężko pracując pokonała przeszkodę i w latach osiemdziesiątych zaczęła pisać książki. Później długo walczyła by znaleźć wydawcę ale gdy to się udało, sytuacja potoczyła się już z górki. Jej książki od lat królują na listach popularności i notują najwyższą sprzedaż a ilość  fanów na całym świecie coraz bardziej wzrasta. 
Obecnie Debbie mieszka wraz z mężem w stanie Washington i jest najpopularniejszą autorką romansów w USA..

Jej książki są niezmiernie wciągające  i do tego seryjne. Napisała dwie serie ''Cedar Cove''  - rozterkach życiowych i miłosnych mieszkańców małego miasteczka oraz o mieszkańcach  ''Blossom Street''. Napisała również serię książek o Bożym Narodzeniu (tzw. Christmas Books) i serię z aniołami w roli głównej. Oprócz tego są też książki dla dzieci i seria osadzona w Texasie.W sumie daje to ponad 150 tytułów.

Ja wypożyczyłam jeden tomik z serii Cedar Cove i przeczytałam go błyskawicznie,  znalazłam następne, niestety nie po kolei ale i tak nie przeszkodziło mi to w czytaniu i wciągnięciu się w akcję. Były jak dobra telenowela i są doskonałe na chwile relaksu i oderwania się od rzeczywistości.

Gorąco polecam. Nie znalazłam polskich tłumaczeń jej ksiażek, byc może źle szukałam, ale ani Merlin ani Empik ich nie mają. Zostają jedynie oryginały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz